czwartek, 17 maja 2012

Początek PART II :)

Witam wszystkich serdecznie :)
Co nie którzy mają pewnie  niezły ubaw z loompexowych poczynań blogowych :) Wczoraj start na pingerze, a dziś nagle na  blogspocie :)
Otóż Moi Mili :)
Czasem wydaje Mi się, że jestem już ( po wszystkich przygodach związanych ze sklepem ) :) informatycznym gigantem - jednym słowem komputerowcem do kwadratu ..
Ale muszę przyznać, że tworzenie bloga to zupełnie inna bajka :)
Nie które z Was wiedzą, ile się za to zabierałam :) hehe
Niestety nigdy bloga nie pisałam ( i nawet w najmilszych snach ) nie wyobrażałam sobie, że kiedyś pisać będe :)
Wracając do tematu jak już wyżej pisałam .. historię z blogiem miałam zamiar "toczyć" na innym portalu :)
Nie mniej jednak po wczorajszych zmaganiach doszłam do wniosku, że blogspot jest znacznie " łatwiejszy" w obsłudze niż wyżej wspomniana konkurencja :) Stąd też moje szybkie przenosiny :)

Korzystając z okazji :) Wypadałoby się choć minimalnie przedstawić :)
Tak więc jak już pewnie zauważyliście  blog jest dodatkiem do sklepu internetowego sh www.loompex.pl .
Blog  poświęcony będzie głównie modzie, lecz nie tylko :)  Jako, że uwielbiam modę zakupy kosmetyki i wszystko co kobiece :) blog będzie o wszystkim i niczym .. :) 

I tak idąc za myślą Coco Chanel.. ( pozwolę sobie zacytować :))
"Pieniądze szczęścia nie dają. Do­piero... zakupy! "
Zapraszam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz