piątek, 18 maja 2012

zdobycze i takie tam nowości :)

Niestety tak jak myślałam, wczoraj się nie wyrobiłam, aby cokolwiek napisać:)
Nadrabiam więc dziś :)
Nawiązując do mojego wczorajszego posta, że blog będzie " o wszystkim i o niczym " :) chciałam Wam pokazać moje ostatnie 3 nabytki..a właściwie 5 :)
Lakiery NYC przez zupełny przypadek " wylookałam" w pepco.. Kosztowały : każdy całe 4,99 zł ;o)  Nie wiem czy Mi się przydadzą, ale kolorki Mnie ujęły i cena zresztą też :o)

 Ostatnie 2 też zupełnie przypadkowe nabytki to fajowe skarpeciuchy :)
Wiem wiem może i jestem już za stara na takie bajery :) Ale nic nie poradzę na to, że krowie skarpety tak Mnie " pociągają", że musiałam je kupić :) A do krowich przy okazji dołączyły też zwyklaki w kropeczki :)


Nawiązując do Moich pracowych pogaduch na widgecie gg... które można by już zliczać w milionach... :)
Wiele dziewczyn ( Pań, Panien :)) pisze, że na Moim miejscu to te wszystkie ciuszki, które sprzedaję w sklepie zostawiałoby sobie :)
Oj jaką ja musiałabym mieć szafe :) heheh chyba nawet w 10000 metrowym domu zabrakłoby miejsca :)
Ale tak na poważnie to niestety jak każda kobieta mam te same problemy :) Czyli :
-to za duże
-to za małe
- to nie pasuje
- do tego nie miałabym co ubrać
- tego nie wiedziałabym z czym połączyć
- etc etc i tak bez końca 
Suma sumarum zostaje 1 góra 2 rzeczy :) Z parunastu które wpadną Mi w oko :)
Najbardziej oczywiście szkoda Mi takich, co bardzo Mi się podobają..
A rozmiar niestety nie ten :(
Taką sytuację miałam np wczoraj gdy wpadło Mi w oko z wczorajszej dostawy między innymi to:
 Niestety każda z tych rzeczy jest za mała lub za duża :)
Ale no nic cieszyć się będą z tych ciuszków moje klientki :)

Jeszcze dziś mam zamiar skrobnąć posta o sklepie :) I może jakieś rozdanie konkurs .. czy coś takiego :)
Oczywiście zapraszam do komentowania będzie Mi bardzo Miło :)


5 komentarzy:

  1. Ostatnia bluzka <3 Możesz już zdradzić jaki rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  2. 40-42 .. ale już sprzedana ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie weszłam i zauważyłam, tak by była mi za duzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że te rzeczy wpadły w oko! Mi też,do kłądnie wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga sukienka śliczna ale też nie mój rozmiar :D

    OdpowiedzUsuń